Geen ticket ontvangen in je mail?

Oeps.. geen mailtje gekregen?  Geen probleem dat gaan we snel oplossen! Check hieronder de oplossingen! 

1. Check je bank

kOne geen paniek! Check eerst even je bank. Is alles wel goed gegaan met betalen? Check of er een afschrift met naam “Dijksterhuis Evenementen via Mollie” Heb je een afschrift? Kijk dan naar stap 2! Heb je geen afschrift? Dan is er misschien iets verkeerd gegaan met betalen.. Probeer het Hier opnieuw. 

2. Check je ongewenste mail/spam

Het kan zijn dat je e-mail een hele zware spamfilter heeft. Omdat tickets automatisch worden aangemaakt kan je e-mail hem in spam of ongewenst zetten. Check je ongewenst map in je email of er ergens een mailtje van “Dijksterhuis Evenementen” staat. zoals hieronder: 

3. Check je browser geschiedenis

Binnen maximaal 2 minuten wordt er automatisch een e-mail verzonden. Als dit niet gebeurd is dan kan het zijn dat er perongelijk een typ fout in je e-mailadres staat. Kijk dan zelf in je browser geschiedenis naar “Afrekenen-Dijksterhuis Evenementen” Als je daar terug gaat kom je weer op het eind scherm. vind onder kopje TICKETS De download link van jouw tickets! 

Hulp op afstand

Lukt het je niet om de tickets te vinden? Neem dan gerust contact op. Wij kunnen achter de schermen namelijk alle bestellingen en tickets zien. Neem direct  Contact met ons op en wij staan je telefonisch, via de mail of via social media direct te woord.